Bru.. bruu.. bruu vadå ?

En brundin är en blandning mellan en brunett och en blondin .

Hur kommer det sig att vissa tjejer kan på minnas oss om Kinderägg

 ( brun utan på men blond inuti i ) .Ett kinderägg och brundiner har samma egenskap ;Man vet aldrig vad som finns inuti !

 

Jag blir så trött när jag får möta alldeles för korkade tjejer .

Såna där tjejer som inte klarar av (smalltalkning) men även alla tänk bara ämnen som går att diskutera om.

Ibland fungerar inte deras reaktionsförmåga i olika situationer och allt medvetet blir aningslös och obekant!

Vill inte låta allt för negativt med mitt nyskapade ord..

Men vill bara påpeka att det finns så många knäppa människor i världen som gör mig väldigt rädd .

 

Brundiner =  Brunett + Blondin


Start tanke , Dålig konversation ( i Staden där vi bor)


Kommentarer
Postat av: Erika.

SV: Åh vad roligt! :-) Vilken kennel kommer din ifrån? :D

2011-01-27 @ 08:12:58
URL: http://rikabus.blogg.se/
Postat av: therese

jag tyckte iaf det var en bra konversation

2011-01-27 @ 16:44:40
Postat av: erika

SV: tack så jättemycket, våran dalle kommer från Kennel Spotborne :-)

2011-01-27 @ 19:42:15
URL: http://rikabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0